Sometimes a person needs just to say one little thing to make my day.

Hejsan!

Jossi-poss
åkte hem för ett tag sen. Vi har suttit och pratat och jag har flätat hennes hår. Riktigt mysigt. Jag känner att vi verkligen förstår varandra. Men sen åkte hon hem och då började tankarna spinna i huvudet och känslorna kommer fram. Men nu när jag kollade bloggen så såg jag att Hedvig hade kommenterat ett gammalt inlägg jag gjorde om mina älskligar i Green Day. Hedvig kommenterade såhär:

jag håller helt fullständigt med dig till 120 % ! :D

 
Jag blev verkligen jätteglad när jag läste det. Vet inte varför, men jag blev det. Tack Hedvig, jag kommer sova bra nu och drömma om Billie Joe Armstrong.  


      



Strunta i att Billie är utan kläder, kolla istället på att jag står på samma ställe som han gjort.  Jag stod där utanför och hörde Billie Joe sjunga därinne. Jag är alldels för känslosam för att berätta den här historien nu. Jag var heartbroken. Fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0