the Twilight saga Breaking Dawn part I - TwiDay photos!

Hey!

Jag och BFF hade verkligen en underbar dag/kväll/natt på TwiDay. Det är underbart att ha en kompis som man kan vara så sig själv med. Man behöver inte gömma sina galnaste sidor. Jag kan verkligen freak out med henne och inte vara rädd för att göra bort mig, för jag vet att hon också kommer att freak out och göra bort sig hon med. That's just us.

Jag måste säga att alla fyra filmerna var galet bra igår! Om jag någon gång säger att filmerna inte är vidare bra, så är det en lögn. Jag hade glömt hur amazingly bra filmerna är. Jag har hållt mig fråna att se dom. Jag har längat till att få se dom. Jag ville ha den ultimata Twilight-känslan. I had it. Jag måste erkänna att första filmen är bäst. Jag älskar den nå så fruktansvärt mycket. Edward är så fruktansvärt otroligt underbart snygg i den filmen så jag tror jag dreglade hela filmen.



Jag och BFF innan Twilight. Älskar att man fick som ett vip-band och att personalen stod och hälsade på varje person som skulle på TwiDAY hjärtligt välkommen i entrén. Man kände sig speciell. 


Jag och BFF var överlyckliga och riktigt känslosamma efter första filmen. 


Jag och BFF innan New Moon. Vi var sjukligt pepp! 


Bion hade Twilight-feber! 




Jag och BFF är inte Team Jake...


 



 Jag och Hanna njuter innan Eclipse.


Nu är det nära till Breaking Dawn!




Efter Breaking Dawn posade vi lite med Edward!



Kommentarer
Postat av: hannipie

It was amazing, kunde inte ha blivit bättre kväll, bra filmer och det kunde inte ha varit någon bättre person än sig med! Kärlek!!

2011-11-17 @ 17:53:50
Postat av: rebecca

tack Threse, du är verkligen helt underbar! betytder mycket att du säger så, och du vet att jag ställer upp för dig också!



du och jag liksom, hihi <3

2011-11-17 @ 21:40:30
URL: http://rebeccasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0