the Twilight saga Breaking Dawn part I - Tomorrow is the day!

Hey!

Nu är det time för mig att vara lite nördig, för jag ska faktiskt se Breaking Dawn imorgon. Breaking Dawn! Don't jugde. Denna stund har jag väntat på i 1½ år. Det här betyder mycket för mig. Jag vet att många av er därute, iallafall mina kompisar, inte kan förstå hur det kan betyda så mycket och det är bara ett Twilight-freak som kan förstå. Det är så mycket mer än bara filmen och böckerna, Twilight har liksom blivit som en helt egen, eh, vet inte hur jag ska förklara, värld? Som Harry Potter, det är så mycket mer än bara böcker och filmer and I love it!



Här om dagen satt jag och läste igenom mina gamla inlägg när jag skulle se New Moon och Eclipse. Jag var helt galen. Jag hyperventilerade seriöstNew Moon premiären när filmen började. Mina kompisar fick hålla mig i handen för att lugna ner mig. Jag ljuger inte. Jag må ha lugnat ner mig men än slår hjärtat lite snabbare varje gång jag hör, ser eller läser något om någon av filmerna. Jag tycket inte att filmern är dom bästa som finns, finns bättre, men it's so much emotions, beauty and love.

Imorgon är det TwiDAY och jag kommer att bli freaky, I admit, men jag har längtat nå så fruktansvärt på att få se fortsättningen på Bella och Edward kärlekshistoria. Jag kommer att skratta, grina, skrika och jubla imorgon and I will enjoy and love exactly every minute of it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0