Paranormal Activity 3

Hejsan!

Jag kollade nyss på en trailer till Paranormal Activity 3 och typ inget som hände i den trailer var med i filmen jag såg igår. Råkade jag somna eller nått? Jag har hört hela tiden hur döläskig filmen ska vara och jag tyckte inte att den var så läskig. Visst, den var läskig på slutet och jag kollade genom fingrarna. Men jag har hört att man inte vågar sova själv efter man sett den. Jag kan tänka mig att den vore fruktansvärt läskig om filmen hade varit som trailern. Trailern var ju läskigare än filmen igår...



Jag är egentligen inte besviken på filmen. Den var bra. Fast jag blev mer rädd efteråt då Simon berättade om en pedofil som finns här på Alnö och när han skrämde upp mig med några spökhistorier om små händer. Haha.

Men tack så jättemycket Simon, Olivia och Niklas! Det var jätte mysigt. 
Nästa gång blir det Sherlock Holms! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0