" I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded "

Hejsan!

Sorry att min blogg börjar se ut som en Twilight-fanblog, can't help it. Måste bara säga att jag ska se Breaking Dawn imogron och jag vet inte hur jag ska kunna vänta tills dess!

Anyway, jag blev jättechockad i förrgår då jag kollade statistiken och märkte att jag slagit mitt eget rekord med ganska mycket. Jag blir jätte glad att några fler har hittat hit och jag hoppas att ni gillar min egentligen ganska ointressanta blogg! Jag hoppas att några av er stannar.



Pic of me - skolavslutningen i åttan.




Kommentarer
Postat av: rebecca

hihi, kommer sakna dig också c:

det ska jag verkligen göra<3

2011-11-18 @ 09:20:12
URL: http://rebeccasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0