Eurovision Song Contest 2011

Hey!

Jag var jätte arg när Saade vann i svenska melodifestivalen och nu är jag arg för att att han inte vann i Eurovision Song Contest. Jag tycker att han förtjänade att vinna, vi var ju så nära. Vi låg ju etta så länge och då trodde jag att vi skulle vinna. Sen vann jävla Azerbadjan. Vem som helt utan Grekland skulle ha vunnit.

Fast vi kom ju trea och det är ju det bästa vi kommit in like forever. so jag tycker att det gick bra ändå.



Jag tror även att det var Irland och Danmark jag tyckte vart lite fräna. Sen hon tjejen i blå klänning.








UPDATE: Jag såg att jag råkade visst lägga upp två Ireland videos, så jag ändrar det nu.





Kommentarer
Postat av: Hanna

'' det bästa vi har kommit IN LIKE FOREVER ;) hahahahahaahahahahahaha du ärå skön ;)

2011-05-15 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0