"I said I love you and I swear I still do"

Hello!

Hoppas alla hade en bra sista april igår. I had a pretty good time. Jag kommer inte hinna lägga upp några bilder från Nashville idag, I'm sorry. Men jag har skolan att sköta och mig själv att roa. Jag ska göra matten sen ska jag på bio med Hanna, Simon och NTW, vi ska se Sucker Punch. Det var inte jag som valde, jag dog lite när jag såg trailern. God, so töntig. Men vem vet den kanske är bra. Jag har trots allt inga förväntnigar över huvudtaget.

Jag är bio galen, galnare än vanligt! Förra veckan gick jag på bio tre gånger och denna vecka enbart en gång.  Shit, vad jag lägger ut pengar på bio. Haha. Jag hade på mig dom här kläderna förra veckan när jag såg water for elephants för andra gången. Bilderna är inte bra, jag vet, men jag känner mig dö fjantig när jag ska ta "outfit" bilder.







Hat - H&M
Tröja - Second Hand
Skirt - Second Hand
Svarta Converse - China Town, NY




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hurru du, vem är fotografen här då?? vavava?? också säger du så om mina bilder, tänk om jag ska bli en proffisionell fotograf också snackar du så om mina bilder,,, tack då :)

2011-05-02 @ 21:11:24
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0