Show must go on!

Hello!

Jag är jätte glad. Nej, rättare sagt, jag var jätte glad. Kom nyss hem från att ha varit med i Vibackes vårshow. Jag, Filip och Henke är en såndär bra grej som presenterar och vi, eller iallfall jag och Filip är sjukt nervös innan man kommer ut på scenen, men sen blir det skit kul! Man får värsta adrenalinkicken, även fast det är sjukt pinsamt eftersom att våra "skämt" suger. Men det är så kul! Fast nu har jag lugnat ner mig och blev helt plötsligt jätte nere och ledsen. Ingen aning om varför, fast det blir ofta så när jag börjar tänka.

Jag är iallfall dödligt trött just nu, så jag ska dra mig ut mot baracken. Ni kommer att få se bilder från showen när alla föreställningar är slut.

 

 
Förra årets vårshow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0