My trip to USA - "Walking in Memphis"

Hola!

Nu har vi varit i Nashville och halva resan har nu gått. Vi är alla väldigt ledsena över att behöva lämna vår favorit stad Nashville, men självklart även peppade för att få se rockens stad Memphis!


On the road. Jag älskar alla lastbilar i USA. Dom är helt otroligt fräna! Här ser ni en av dom snyggast, den var USA inspirerad med stjärnor och ränder.


Vi stannade och åt lunch i Jackson på Casey Jones. Jag vet att det står Old Country Store på väggen, med den låg i "Casey Jones Village"




Jag och Sandra hade den finaste utsikten i det finaste fönstret. Helt sjukt. Vi bodde högst upp. Asså, jag får gåshud när jag tänker tillbaka på allt!


Memphis hade dom underbaraste små parkerna. Vi åt en väldigt speciell lunch i en av dom ena dagen. Haha!








Vissa ville skryta lite med sina bilar. Säger dock inte att personen som ägde denna bil ville göra det. Haha. Snacka om bil.


Det var fränt att se Memphis "baksida" att se alla de gamla mackarna. Totally AWESOME!




Sun Studios, helt sjukt att jag varit där!

 Nu vill min skit jävla dator inte lägga upp fler bilder. Men jag hoppas ni klarar med dom jag laggt upp. Jag kommer sedan göra ett separat inlägg med alla Elvis saker vi sett som till exempel Graceland. Memphis lever på Elvis, du ser han överallt!


Kommentarer
Postat av: hani

ccccccccccccooooooooooooooooooolt ;)

2011-05-06 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0