"Followed him up to the gates of Graceland, I watched him walk right through"

Hey!



Jag är ledsen för min brist på bloggande. Men jag har haft egna saker att göra. Jag vet att mina USA inlägg drygar ut sig, men det tar tid att redigera alla bilder. Det ni ser på denna bild är faktiskt inget annat än Graceland, för er som inte vet är det stället där ingen annan än självaste Elvis bodde. Jag tycker det är hemskt och bar att man får gå in. Det är ju såklart kul och man märker att dom som har mycket pengar kan ha mindre hus som inte är så överdrivna. Sen är det lite hemskt att dom utnyttjar han så mycket. Jag är dock glad att dom respekterar att han inte ville att folk skulle besöka han övervåning, så dit fick man inte gå. Han ville inte att man gjorde det när han levde heller.

Allt var helt sjukt att se, men mer om det kommer imorgon eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0