Dear Sandra,

HAPPY BIRTHDAY!

Idag är det ingen mindre än min syster som fyller år. Plus Mattson i min klass, Ulla, Petter och Stina. Får inte glömma Hannas häst Poa. Det är många som kände för att kläckas den 7 maj!

Haha, jag ska iallafall passa på att gratta min syster Sandra som fyller 22år idag! Hon är den perfekta syrran. Hon är omtänksam när det behövs och fruktansvärt retsam resten av tiden. Ett stort GRATTIS till alla som fyller år idag!

Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra HURRA!


Jag och min Syster inne på John's Shanghai som ligger på Times Square, New York, USA.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis alla 7:e majare! ;) Duktigtduktigt theres! Det är bra att du inte glömmer vår lilla pooo! :D

2011-05-07 @ 16:28:12
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket =)

Det verkar som du haft det bra i utlandet?!

2011-05-08 @ 11:52:35
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Så kul för dig att det blev lyckat!

2011-05-08 @ 22:15:50
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0