I will miss you all!

Hey!

Jag börjar få panik. Jag slutar snart nian, jag fyller 16. Känns skumt att bli så stor. Jag får börja övningköra, gymnasiumet nästa. Oh god, so weird.

Men framför allt, jag måste skiljas från min klass. Jag älskar min klass. Vad ska jag göra? Då svara alla: "Ingenfara, du kommer inte komma ihåg namnet på alla om något år" Men hallo! Jag vill ju inte att det ska bli så!? Jag vill ju känna dom. Dom säger även: "du kommer att få nya kompisar". Jo, och det är ju såklart spännande. Men jag älskar mina gamla kompisar. Dom är alldeles underbara.



Detta är en perfekt bild på min klass, dock är inte alla med.. Men eftersom att folk inte tror att jag kommer att komma ihåg vad alla heter, ska jag skriva upp det. Så kan jag kolla tillbaka.

Simon, Fanny, jag, Sofie, Ebba, Elias
My, Elin I, Jossan, Kimman, Elin Å, Jonna, Thomas
Victor, Rasmus, Mattias, Tobias, Erik.
Sedan Carl där bak i nedre högra hörnet.

I will miss you all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0