Veckans klipp för Disney XD: Bilar - Bärgarns hejdlösa historier

Hey!

Som sagt har jag ett sammabete med Disney XD och ska därför presentera ett återigen försenat veckans klipp. Detta gång är det Bilar! Ni vet väl vilken det är? Den super söta filmen, med Blixten McQueen eller vad han heter, och han träffar den där super duper söta bärgaren med stora farmtänder!

Anyway, nu är det bärgarn som är i fokus och man får hänga med han upp till månen!



" Jag dog lite när jag så det där klippet. Dom är så söta! Liksom såg ni rymdfiguren, ett tefat eller nått, hans framtänder var bedårande! Alla är verkligen söta. "

Många tänker säkert: Men hallo, det är för barn!? Men jag tycker att Disney filmer är underbara ändå, dom har med skämt som barn aldrig skulle förstå. Man blir aldrig för gammal för Disney.

Mer intresserad? Check out - http://youtube.com/disneyxdse


Kommentarer
Postat av: HAnnipie

DISNEY! :D

2011-03-12 @ 09:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0