Rihanna, hottest now or then?

                                                                               Hey!

Idag på bilden satt jag och pratade med Hanna och Filip om Rihanna, och om hur snygg hon är. Filip tycker att hon är jävligt snygg, vilket är alldeles förstårligt. Jag tycker själv att hon är smoking hot! Vilken tjej vill inte se ut som hon? Men jag började fundera. Hennes senaste video S&M är ju väldigt omtalad, och det går inte ens att se den på youtube.com om man inte är över 18 år. Den anses innehålla för mycket sex. And sure, den är långt ifrån oskuldsfull. Men jag känner what a fuck? Lady Gaga klättrar ju naken på ett staket i sin telephone video också.

Det har varit mycket prat om heDet är verkligen inte så. Men jag är inte rädd för att säga att jag tycker att hon nnes S&M video, om man tycker att den är enbart pervers eller väldigt sexig. Jag tycker personligen att Rihanna är mycket sexigare i Shut up and drive videon. Jag tycker inte att det blir hot bara för att det blir mycket sex och lite kläder. Det är snyggare och hotter när dom har kläder på sig och när dom inte stönar så otroligt. Rihanna har ju alltid varit lätt klädd och dansat kinky danser. Men det blir bara för mycket i S&M. Men visst hon är ju inte ful på något sätt i den, tvärtom hon är ju äckligt snygg. Men ja, som jag har sagt. Jag föredrar heller Shut up and drive. Ni ska inte tro på något sätt att jag är lebb nu, och tänder på Rihanna. Men jag är inte rädd för att erkänna att jag tycker att hon är snygg.

Kolla gärna på hennes S&M här. Som sagt det går inte att kolla på den på youtube, så det är en länk till muvids.com




Vad tycker ni, när är hon snyggaste? I början av karriären eller nu?


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack tack tack och tack. Vad kul att du gillar det =)

2011-03-24 @ 14:29:02
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Jo men prison break är skitbra, i alla fall säsong 1 och 2 men som jag skrev i inlägget tycker jag bara serien blir mer och mer överdriven efter det. Jag menar dom rymmer från ett fängelse, är på rymmen och hamnar i fängelse igen. Ja därifrån rymmer dom också sen hamnar tjejen i fängelse och så hjälper han henne fly därifrån. Nja, det är bara för mycket enligt mig. Men annars är den bra =)

2011-03-24 @ 14:44:03
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0