10 things you don't know about me.

Hey!

Jag fick en utmaning av min mamma - www.gardenhouse.blogg.se - att jag skulle skriva tio saker om mig själv som ni kanske inte vet. Så jag vi får se hur det går. Måste komma på något.


1. Jag är egentligen en blondin.
(Jag färgade håret brunt i fyran och sen dess har jag varit brun, svart och är nu halft röd hårig.)

.2. Jag vill leva på 50-talet.

3.
När jag var mindre älskade jag the Sims. Spelade det jämt.

4.
Jag bor i en liten stuga, kallad barracken, 50 meter från my mami and dadis hus.

5. Jag älskar att tända ljus och gör det varje dag.

6. Jag äter inte smör. Inte på mackor eller något sånt.

7.  Min favorit gener inom film är skräck.

8.  Jag är bonjänta, och bor på en bondgård.

9.  Jag är ett galet stort fan av Harry Potter och the Twilight saga.

10. Det spökar på vår gård. Jag har själv sett, hört och känt 

 (11. Jag pratar english hela tiden.

12. Jag kommer bli 350 år om "ett gott skratt förlänger livet" stämmer.)











Det var så roligt så jag skrev 12 saker ;)

Mamma, är det meningen att jag ska skicka vidare? :P


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha jag visste om alla redan ;P

2011-03-18 @ 20:19:43
Postat av: Gardenhouse

Skicka vidare bara om du vill!

Kul läsning...

2011-03-18 @ 20:25:38
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hani

Du SPELAR the sims ;) men kanske inte lika ofta ;)

2011-03-19 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0