A new James Dean?

Hejsan!

Big news, or not, however, jag har gjort en ny header! Tjoho, la upp den och såg genast att den blev mycket sämre. Så jag ska gör om den lite.

Jag har också kommit fram till två saker idag, jag är en missbildad man i kvinnokläder och Johnny Depp är nutidens nya James Dean.

Självklart är jag ju en kvinna, en väldigt tjejig. Men jag är väldigt stark, sarkare än dom flesta av mina killkompisar och jag är manlig på något skumt sätt. Så jag är uppväxte med att höra att jag är en man i en kvinnokropp, av mina kompisar. Säkert väldigt roligt för er att veta ;)

 

Båda är jävligt snygga, Dean var största flickidolen och Depp är typ nutidens störst, båda är skådisar. Dock dog James ung och Johnny börjar ju bli äldre, och snyggare.


Kommentarer
Postat av: HANNI

DEPP = SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYGG

2011-03-19 @ 09:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0