Tattoos - Billie Joe Armstrong.

Hello!

Jag tycker att tattoos är så snyggt och vill verkligen göra min syskon tatuering nu! Men som sagt ska till USA om mindre än en månad, så vi har inte råd innan. Funderade på att gör den där ett tag, men det blir inte av.

Anyway, jag tycker det är super hot när rockiga killar har mycket tatueringar och smink. Svart hår och snygga kläder med nitar. Nitskärp! Som Billie Joe Armstrong. Min stora förebild. Han är smoking hot, musiker med den underbaraste rösten och den perfekt stilen. ME LIKE!

Jag tycker det är snyggt när dom har lika mycket tatueringar som han. På armarna, bröstkorgen, magen kanske någon på handen. Inte som Nicke Borg har, upp på halsen och hela händerna. Visst, det är inte as fult. Men jag föredrar Billie.

Kolla bara här. Det är perfekt!











 

What do you think, hot or not?

ps. vissa bilder har missbildade färger, jag försökte få till så att man såg själv tatueringen mer.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst tatueringarna är väl fina, och jag har inget emot det, men han äro inte snygg ;) han ser äcklig skäggig och helt enkelt fuuuuuul ut :D

2011-03-10 @ 23:58:08
Postat av: Kim

Hehe Hanna:D Du skrev ungefär de jag tänkte skriva

2011-03-12 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0