Happy B-day!

Hi!

Mammis Birthsday today. Now everybody say a big HAPPY BIRTHDAY to her. She is worth it!


Jag och Mamma i sommras.

Mamma lilla, du må vara jobbig och tjatig. Men du är också underbar och härligast. Söt som socker är du också. Jag hoppas att du vet att du är bäst, även fast vi har våra bråk. Men det finns väl ingen som inte bråkar med sin mamma? Ni mammor är ju till för att tjata och rätta saker vi barn gör fel, jag vet att det inte är för att vara dum. Men även fast jag skäller på dig när du tjatar ska du ska alltid, även i dom mörkaste stunderna, komma ihåg du alltid har en fin plats i mitt hjärta. Jag hoppas du fick en lyckad födelsedag, jag jobbade så hårt jag kunde med den. Haha.

Puss och kram på dig mamma!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis :)

2011-03-22 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0