Förstår inte skolan att man inte orkar mer?

Blä!

Skolan ger mig magsår! Jag är så less på skolan, de bombar mig med uppgifter som tror att jag kommer hinna göra innan eller undertiden jag är i USA. De tar dö på mig! Visst jag får min belöning om tre eller fyra dagar, beror på hur man räknar, då jag drar till NEW YORK! Jealous are you? Jag ska dit, men jag är avis på mig själv! Oh God, I'm going to the states! Happy face!

Anyway, jag skulle säga att mina senaste dagar har sett exakt lika ut. Jag försover mig, stressar hela morgonen, skolan.. Kommer hem, kollar på två avsnitt av sex and the city, pluggar, äter middag, pluggar, får PAN!K och pluggar lite till sen sätter jag mig vid datorn, går ut till mig och tror att jag kommer läsa lite i vår jävla svenska bok Hemsöborna, har fortfarande inte läst ett enda ord i den, läser veckans Nu! istället. Kan inte somna, när jag väl gör det orkar jag inte kliva upp och jag för sover mig. osv. 

Du ska jag gör en liten påminnelselista om vilka läxor jag har:
*  30 mars: Biologi prov - Evolutionen.
* 31 mars: Svenska prov - Strindberg & Lagerlöf 
* 1 April: Kemi prov - Organisk Kemi
Engelska läxa. So inlämnings uppgift.
(Har vi några fler jag inte tänkt på?)

När jag kommer hem:
* MATTE!
* SVENSKA!
* SOOOO!
* ENGELSKA!
* BILD!!
* M.M!

Gud vad kul! Fattar inte skolan att jag inte orkar mer? Måste dem straffa mig för att jag ska bort i två veckor och ha det underbart!? Haha!

See u later, if a survie this week...


Kommentarer
Postat av: Hanna

School suck!!!! men USA gillar vi stort <3

2011-03-31 @ 14:42:26
Postat av: Olivia

jag är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääär avundsjuk. fu :'(

2011-03-31 @ 16:33:13
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0