For Fuck Sake!

Hur fan i helevete kunde Saaaade vinna!?!?! FUCK! Saade ser inte ut att vara en dag äldre än 12 och hör hemma i lilla melodifestivalen, med sin flickvän Molly. FAN!! The Moniker borde ha vunnit! Och hur jävla smart är det att intala Saades åttaåriga fans att det är viktigt att vara populär. Oh god, what has happen to the world? Och Danny, två, fy fan. Saade är inte snygg, han ser ut som Taylor Lautner, och det är det är bland det värsta.

Snälla små flickor, SLUTA rösta! Låt någon värdig vinna.     

Nu ska ingen ta illa upp, jag är bara lite arg. Ledsen, men det här är min åsikt.

MVH - Två väldigt uppretade tjejer.


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja!! ....

2011-03-13 @ 18:02:42
Postat av: Olivia

jadå är jag en av dom småflickorna då..:p Tessan, han ser INTE ut som taylor!

2011-03-13 @ 19:55:30
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/
Postat av: Alicia!

Ja jag hejade också på oh My good!!! Han hade tagit eurovisionen med storm!

2011-03-14 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0