the Twilight saga Breaking Dawn - 164 days left!

HELLO!!

I'm in love. Jag har så många nya twilight nyheter! Det här kommer blir ett långt inlägg, men läs ni som orkar. Det är spoiler varning på detta inlägg om ni absolut inte vill veta något om Breaking Dawn innan ni ser den. Jag svarar ja på er fråga om jag är en nörd. För om sanningen ska fram är jag ett stort fett Twihard, and I'm happy for it.

Först och främst var det Mtv Movie Awards igår vilket innebar detta för TTS:


Some photos from the awards:
   
                






Kristen Stewart var helt sjukt förbannat snygg. Hennes klänning är to die for!

 

 

 




Bröllpsinbjudningarna är klara. Check it out:



 

Klassiskt och stilrent, me likey!


Sist men absolut inte minst, Breaking Dawns trailer har släppts!
OH.MY.GOD! Jag dog lite när jag såg den. Jag kan inte vänta längre!



Check it out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0