Will I Remember?

Hejsan!

Jag väntar spänt på att jag ska få reda på vilken klass jag ska gå med undermin gymnasietid.  Jag har ju aldrig berättat vad jag ska gå. Jag ska via stil-hälsa-spa försöka nå mitt drömjobb som stylelist. Det är ganska konstigt att jag aldrig lägger upp bilder på mina kläder, sminkningar eller nått. Eftersom att jag har sjukligt mycke kläder och enormt stort intresse för fashion. Men jag tycker det känns konstigt. Jag har faktiskt ingen aning om varför folk ens läser in blogg. 

Jag sitter nu och deppar och lyssnar på Avrils lår Innocence. Jag kan inte fatta att jag blivit så stor. Jag fyller 16 om nån vecka. Sjukt. Känns som om jag nyss började 5:an.

Jag sitter nu och kollar igenom gamla bilder.
Jag kommer ihåg det som igår när min syster skrev detta till mig:




Kommentarer
Postat av: Anna

Minns hur nervös jag var för gymnasiet alltså, men det går verkligen jättefort att komma varandra nära för ingen känner någon så :)

Jag tycker i varje fall att det du valt kommer att passa dig utmärkt. Så länge du är bestämd med att du ska lyckas är jag övertygad om att du kommer göra det :) Vore skitkul för övrigt att se bilder på dina sminkningar och kläder för övrigt :D

2011-07-04 @ 11:24:48
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Olivia

Den där bilden diggar jag inte :(

2011-07-05 @ 14:29:05
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0