"We say be honest, does my butt look fat? you say the same thing..."

"...no matter how much we ask.
'cause you ain't no fool
yeah, you know it's a girl thing!"

Jag ska passa på att tipsa om min kära vän Ebba Näslunds blogg - http://ebbanaslund.webblogg.se/ - it's nice. Check it out!

Jag och min lilla familj är nu ute på husvagns semester. Vi ska till åre och Nogre. men inatt ska vi sova på birsta city. Jag har också firat min kind of födelsedag idag med en liten del av släkten. Jag fyller år på måndag men då är jag ju out of town så då firade vi lilla mig idag. Lille jag blir hela 16 år.

Nu har jag inte mycket mer att säga. Så här kommer två bilder från Sundsvalls Gatufest!


Grymma Sonja, Underbara Kajsa, Fräna Linn och lite lätt flumma jag.
Jag ser drogad ut(!!!) med tjocka kinder!


En av mina favoritbilder på mig och mina underbara tjej kompisar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0