The Hobbit - the Journey begins

Hejsan!

Som ni kanske har sett har jag bytt header. Jag vet att den är långt ifrån perfekt. Men jag kände för att byta så jag gjorde den där lite snabbt. But it's kind of nice.

Iallafall, jag köpte Empire Magazine (The World's biggest movie magazine) igår för att det var ett stort uppslag om The Hobbit filmen! För er som inte vet är det fortsättningen på Lord of the Rings, som är det bästa filmerna som finns! Eller Bilbo, som boken heter, utspelar sig ju före första LOTR-filmen. Anyway, Peter Jackson är i full fart med att filma den and it looks pretty good. Jag längtar.

Men det jag skulle komma till är att den inte har premiär fören 14 december 2012(!!!), hur ska jag kunna vänta? Jag kan inte vänta på att få se Sir Ian McKellen (Gandalf), Hugo Weaving (Elrond) och Andy Serkis (Gollum) på bioduken igen. Eller jag var för ung för att se LOTR-filmerna på bio så det ska bli kul att äntligen få se en! Det är Martin Freeman som ska spela den unga Bilbo. Han har tidigare varit med i Love Actully, vet dock inte vem han var.

Aja, jag kommer att komma med mer fakta när jag läst klart allt om den.



Alla kommer vi väl ihåg Sagan om Ringen filmerna?
Eller finns det fortfarande folk därute som inte sett dom?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande! :D

2011-07-27 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0