Sundsvalls Gatufest 2011!

Heeeeeeeeeey!

Här sitter en tjej med värsta partyhumöret och bloggar. Bloggen har varit död ett litet tag men jag har en anledning. Det är SUNDSVALLS GATUFEST! Hell yeah! Jag och mina vänner Ewa, Julia, Sonja, Hanna, Linn och Kajsa har dansat runt nu i tre kvällar/nätter till inte så jätte grym musik men det har varit AWESOME!

Jag har träffat September och Petter. Nästan blivit ihjältrampad på en Håkan Hellström konsert, upptäckt att Cuba kan göra bra party musik (X-Alfonso) och dansat så mycket till Timbuktu att jag stukade ena foten.


Jag och Linn Krigsman under X-Alfonso. Let's ParT!


Jag, Julia och Linn. Den här bilden är awesome, förutom mina läppar(!), haha!

Photos by Linn Krigsman

Nu är det dags att sova så att man orkar med den sista dagen på Gatufesten. See you when the party is over!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0