My trip to USA - Mom's pictures

Hi!

Min statistik har sjunkigt som en sten i vattnet, inte konstigt. Jag har inge internet så jag kan inte blogga. Sorry. Nu sitter jag vid mammas dator så nu kommer mammas bilder från USA.

Oredigerade och fina.


Första kvällen i NY inne på John's sanghai



Vi går mot vattnet för att kolla på Statue of Liberty


Dad vandrar omkring på gatorna i China Town


Gänhet samlat för att gå ett var i Central Park


De unga Engbergarna: Broder Nicklas, hans tjej Sofia, Systra Sandra och jag.




de unga Engbergarna är uppslukade av T-rex stora huvud och små armar


Jag och Grandma första kvällen i Nashville


Jag och Mammi på Country humör utanför Grand Ole Opry


Jag och Sofia fegade vid micken på Sun Records


Pappa står bland ett fåtal av Elivs gukdskivor, seriöst ett fåtal.


Ett fan som visar sin kärlek. <3


Elvis Presly's home Graceland, Memphis




Min garndma fyllde år så vi åt på Mosquito, som egentligen hette Mesquite eller något sånt ;)


Franska balkonger i New Orleans



Vi åkte på den där Natchez båten senare på kvällen. Middag och en tur runt New Orleans.


Längaste tåget jag någonsin sett. Tog seriöst 10 min för det att åke förbi. Insane.






Kommentarer
Postat av: Hanna

haha och vi som tycker det är jobbigt bara om man ser ett tåg som ska fara förbi... xd

2011-07-03 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0