I am Gossip Girl!

Hello!

Idag kollade jag igen mina skvallertidningar. Jag är fan Gossip Girl. Jag har så sjukt många skvallertidningar Veckans NU!, Hänt Bild, Chick, In Touch osv. Jag köper både Veckans NU! och Hänt bild varje månad. Varför pren, premu, pre... Hur fan stavas det?! Varför har inte jag så att jag får tidningarna varje månad i brevlådan?

Jag köper även Marie Claire och andra modetidningar. Herregud, vad pengar jag slösar!

Men jag kan inte hjälpa att jag har så många Hänt bild och Veckans  NU!, JAG ÄLSKAR KÄNDISSKVALLER!


 
P!nk med sin söta lilla bebis, på tal om kändisar.


Kommentarer
Postat av: M *

- gud vad söt bild!

2011-07-22 @ 15:37:46
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0