Harry Potter and the Deathly Hallows Part ll - The End is Near.

Hey!

Idag var första gången jag verkligen insåg att Harry Potter snart är slut. Harry Potter, pojken med ärret, the chosen one. Han har varit en del av min uppväxt. Det känns hemskt och nu är sista filmen kommen. Jag kommer grina floder när Harry Potters theme song börjar.

 Jag vill inte ens tänka på det. Jag kom fram till att det är väldigt nära premiären nu och jag har ju precis börjat läsa sista boken på engelska. Jag har ju självklart läst den på svenska. Måste skynda på att läsa nu ;)



Den här videon får mig att vilja fälla en tår. Jag insåg just hur mycket jag kommer att sakna det.

Hittade en skitsöt video med the cast of Harry Potter, dom ska beskriva vad Harry Potter har betytt för dom med ett ord. Kolla in vad fruktansvärt söt Rupert Grint (Ron) är! You just got to love him.

Jag har antagligen inte många Harry Potter fan som läser min blogg. Men om jag har:
Vilket ord skulle ni välja om ni skulle beskriva vad Harry Potter betytt för er?

Mitt ord är: Indescribable


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan inte heller förstå att det snart är slut, det är så jobbigt när saker som pågått i flera år kommer till ett slut '-'



Fin video, och som Harry Potter nörd då så skulle jag svara antingen "safeness" eller "shelter"...vet inte riktigt vad man skulle översätta betryggande och tillflyktsord med, men jag antar att "skydd" passar ganska bra också :) Hua vad vi ska gråta på midnattsvisningen!

2011-07-04 @ 11:18:59
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Anna

Visstja!

Hittade Alan Rickmans tackbrev till Rowling, usha :(



http://i.imgur.com/kDHL7.jpg

2011-07-04 @ 11:19:59
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Unforgettable :)

2011-07-07 @ 12:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0