" As I bleed my heart out to show and I won't let go. "

Hejsan!

Idag läste jag i Veckans NU! att Avril Lavigne åkt på semster med hennes ex-husband Deryck Whibley. Jag tycker det är väldigt sorligt att dom sepererade. Dom var Hollywoods sötaste par. Aja, jag skulle komma till att jag alltid tyckt att Deryck har äckligt snygga kläder. Hans stil är to die for. Så jag googlade han, like I always do, och då såg jag att hans band heter Sum 41. Självklart gick jag in på youtube och lyssnade på dom. Guess what? DOM ÄR GRYMMA! Inte Green Day grymma, men jävligt bra.




With Me är en sjukligt bra rockbalad med Sum 41. Lyssna! Jag tror jag är lite små förälskad i den här låten. Jag har en magkänsla som säger att ni kommer att få höra mer om dom i framtiden. Jag är beskiven på mig själv att jag inte kollat upp han tidigare. Sagt det förut säger det igen:

Lyssna!


Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-07-30 @ 02:59:36
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0