"Will they hate me for all the choices I made? Will they stop when they see me again?"

Hejsan!

Idag trotsade jag min släkt, alla är inte nöjda med mitt val, och färjade jag håret rött! Haha, big suprise! Hum, första tanken var att jag skulle färga det "Rihanna knallrött." Men eftersom att jag hade mörkbrunt hår blev andra tanken att vi tar en som är bara aningen mörkare. Det stod på färpackningen att man kan göra det från mörkbrunt till rött, men nja. Om det har något med min förra färg att göra eller nått. Vad vet jag? Jag visste ju att det skulle bli skiftningar, men inte så här! Det blev misslyckat! Nu är det bara utväxten som är knallröd och resten skiftar bara i rött och mest brunt. Okej, det är inte misslyckat, färgen det blev är faktiskt frän. Men det är inte den jag vill ha.

Före:

Ni får försöka kolla på håret och inte mitt ansikte som ser ut som god knows what.


Efter:






Från brunett till halft "röttet"

Jag ska fixa till så att jag får färgen jag vill genom att klippa håret, en Rihanna page med lugg. Då klipper man bort lite av det långa och mörka, vilket gör att det blir ljusare. Sen ska vi färga det igen. Vi får se hur det blir tillslut. Ps. Jag älskar min ring! Haha!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket, jag har mamma att tacka för dem, att hon köpte dem i sina unga dar :)

2011-01-20 @ 19:37:35
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Hannipie

NICE NICE!

2011-01-22 @ 11:19:40
Postat av: lissam

det är ju jätte fint!! :))

2011-01-23 @ 09:29:01
URL: http://jesusofgothenburg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0