The end of last year

Hejsan!

Första skolveckan är avklarad och jag är redan skoltrött och less på läxor. Hahah, super bra. Men det löser sig när dom ändrar på schemat nästa veckna.

Nu ska jag visa några väldigt väldigt "b" bilder som jag gjort. Bli nu inte förskräckta av hur amatörig jag är, för nu blev det såhär. Jag har använt mej av dom simplaste verktygen på photoshop, bilderna är tagna av mej. Dom blev ju lite mer parT än när dom är helt normala. Bilderna är från nyår, vilket jag firade med Hanna.






Ph 1: Me and Hanna. Ph 2: Hanna André. Ph 3: Me, Theres Engberg.

Jag och Hanna nördade P!nk's nya skiva hela dagen. Den är så fruktansvärt bra. Det absolut bästa om man vill bli på party humör och känner för att dansa! Tjoho, fan vad kul vi hade! Kan man annat än älska P!nk's låtar? Hon har en attityd som är just WOW! Hon är så jävla bra! 

Två av låtarna vi nördade mest Raise your glass

och Fucking Perfect


Nu ska jag iväg och se The Tourist med Kim, hennes mamma och hennes syrra.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Hannipie

Bra bilderna blev ;) fy fan vad kul vi hade ! :D. men fan vad bra låtar Pink har!! så jävla avis på dig att du har den! vill ha! :D<3

2011-01-16 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0