Pictures from People's Choice Awards

Hejsan!

Jag hittade fler bilder från People Choice Awards som jag alldels strax ska visa. Men först ska jag säga lite saker om Let's Dance. Jag håller själv tummarna för Ryback, vilket tydligen många andra också gör. Han är vinnar tippad och är årtéts favortit. Syns tydligt på hans blogg på på tv4.se. Jag tycker personligen att han var bäst i fredags. Anyway, back on track.

Här kommer lite fler bilder på People's Choice Awards.


Johnny Depp got home with the award for favorute movie actor.




Katy Parry, who won the award for favorite female artist.


Hon var ju så fruktansvärt söt. Me löww that dress!


AnnaLynne McCord was stunning!


The Kardashian sisters!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Hannipie

oooooooooh! Johnny Depp in my HEART!

2011-01-13 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0