Inpiration: Mary Kate and Ashley Olsen

Hejsan!

Som sagt, jag såg the Tourist i går, och den var super bra! Men mer om det kommer imorgon.

Jag känner för att göra ett "inspirations inlägg" så det ska jag göra nu. Jag tror och förstår om många av er inte ser min blogg som en mode blogg, vilket den absolut inte är. Men jag personligen är väldigt intresserad av det. Men det finns så många mode bloggar så jag känner att jag inte ville ha en sådan. Men jag älskar allt som har med kläder, smycken, smink, hår, skor och mode att göra. Inte alls för att skryta men jag får även mycket beröm och uppmöntran för min stil och kläder. Så jag tänkte visa några som jag tycker är sånna fantastiska stil ikoner.

Mary Kate och Ashley Olsen
.

Deras bohemstil är underbar och dom själva är ju otroligt snygga. Plus att deras ben är det perfekt varning på. Dom kan få det enklaste outfitsen till att bli super hot and high fashion.


 
















Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Åh, tack så mycket!

2011-01-16 @ 16:43:38
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så mycket för din otroligt fina kommentar! När jag målar ur fantasin så hämtar jag inspiration från musik, filmer och känslor inom mig (gud vad fånigt det låter haha) hoppas du haft en fin helg!

2011-01-16 @ 18:48:44
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Dom är fina :)

2011-01-17 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0