Vad får dig att brinna?

Hejsan!

Nu kommer det ett sånt här knäppt inlägg när jag kommer att tänka mina knasiga tankar här på bloggen. Eftersom att jag går i nian har jag haft nationella prov i svenka denna vecka. Temat är eld och lågor och det slog mej när jag satt och pratade med mina kompisar My och Jossan, alla vi hade olika tankar om vad eld och lågor betyder. 
 
My tänkte att det var att man brinner för att man är förbannad, jag tänkte att man brinner för något och Jossan tänkte att man brinner för någon. Det är roligt att man ska ha olika uppfattningar om samma sak.

Idag skulle vi ha en skriv uppgift. Man fick välja bland fya och jag vet många som valde samma som mej, det var en enkel sak fammande kärlek. Men alla tänkte vi olika, tycker det är lite coolt.

Sedan läste jag Kenzas blogg och gick in på kategorin  "Tokio Hotel live"  hon brinner för dom lika mycket som jag brinner för Green Day. Det är en härlig känsla att vara helt galen i något. När man inte bryr sig om man beter sig som en lite tönt. Jag är så med ganska många saker, jag har mina perioder. Men de två som ständigt håller i sig, Twilight och Green Day. Green Day tänder lågorna i mitt hjärta. Det är obeskrivligt vad mycket man kan älska ett band.





Hahaha, ja det är bara killar på bilden. Men vissa av dom representerar en film eller låt. Andra är bara snygga.


Vad brinner du för, finns det något du är galen i?
Berätta gärna.


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

I BLOMMOR!? Fast det vet du ju redan...

Att fixa med händerna/göra om grejer/måla/sy osv. Att slippa laga mat, det är väl jag i ett nötskal.

Er mina barn såklart och pappa allra mest! Fast det visste du ju också =)

2011-02-10 @ 22:56:33
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Sarah Östergren

Vad kul din blogg verkar vara! kommer definitivt läsa din blogg igen! (: Ha en spännande helg :)

2011-02-23 @ 23:35:55
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0