Veckans klipp för Disney XD: Musse Pigg - Dance Party (Musikvideo)

Hejsan!

Jag ska presentera en Musse Pigg musikvideo till låtern, I gotta feeling, i sammarbete med Disney XD. Som sagt det kommer ju att ramla in några Disney inlägg emellan åt, och det är för att jag har ett samarbete med Disney XD


Musse Pigg - Dance Party (musikvideo)



Jag tycker personligen att detta klipp är super sött. Musse och hans vänner i en morden tappning. Väldigt sött. Absolut sevärd.
Jag är ju dock en sådan person som älskar Disney klassiker. Men check it out, very cute.

Besök även Disney XD's youtubesida för fler klipp: http://youtube.com/disneyxdse


Kommentarer
Postat av: Hannipie

haha cute!

2011-02-05 @ 10:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0