Breaking Up


The Arks sista stora TV-framträdande. Melodifestivalen deltävling 4, Malmö.
 26 fabruari 2011.


Jag är djupt ledsen är detta och, fan, varför? Man säger ju att man ska sluta när det går som bäst. Men varför? Dom är ju grymma. Finns det något band som är bättre än dom live? Varje låt dom dom spelar är en hit.

Jag såg dom här på Sundsvalls Gatufest i sommras, och hade förhoppningen om att se dom i år igen. Men icke. Dom kommer hit till Sundsvall igen i April, men fuck jag missar dom då för då är jag i USA. Jag är självklart överlycklig över att jag ska dit. Men dom skulle eftersom att dom ändrade spelningen från 11 Mars till April så missar jag deras sista spelning här. Det tillför en tår i ögat. Känslan på deras konserter är fantastisk. 

Fan ni är Sveriges bästa band, och nu är det slut.
Jag vet att det inte är fören till sommaren dom slutar. Men Det närmars sig sorligt nog slutet. Fan..

Jag älskar er förevigt The Ark.


Kommentarer
Postat av: Hannipie

yes it's soooooo sad! :'(

2011-02-27 @ 17:28:53
Postat av: Anna

Åh, kommer sakna dom :/

2011-02-28 @ 00:23:03
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag vet. Miss them allready.

2011-02-28 @ 03:52:06
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0