You're on my heart just like a tattoo, Just like a tattoo, I'll always have you

Hejsan!

Jag, systra mi och broder min ska förmodligen göra en syskon tatuering, ett ankare. Så jag har funderat på vilken plats jag vill ha den. Foten, bakom örat eller på sidan av handen är några ställen jag tycker verkar bra. Vill att den ska synas men inte för mycket. Ska vara något litet. Jag älskar tattoos men är rädd att jag ångrar mej om jag gör något stort.

Hittade lite bilder på Tattoologist.com och Google som jag tyckte var riktigt nice.

  














Kommentarer
Postat av: Anna

(Jag är så sämst på att läsa bloggar nuförtiden, därför du får kommentarer på äldre inlägg nu.. :D )



Åh, jag älskar syskontattueringar! En av mina kompisar har också det och jag tycker det är så fint.

Men de har också en liten för att den inte är tänkt för att egentligen synas och skyltas med så mycket :=)

Men det är fint, att veta att den finns där liksom!

2011-02-28 @ 00:16:23
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Theres

Ingen fara.



Jag håller med om att det är fint med själva tanken att man vet att den finns där, även fast den inte syns så mycket. :)

2011-02-28 @ 03:56:09
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0