Pretty Damn Awesome!

Hello!

Bloggen www.Emmadamm.blogg.se har en tävling där man kan vinna en tröja med ett tryck på, som Emma själv ritat. Jag tyckte att det var en mycket rolig och personlig grej att vinna så jag tänker ställa upp i den tävlingen.

Emma ritar på ett personligt och talandfullt sätt. Hon har en helt fantastiskt talang och en förmåga att göra teckningarna unika. Hon ritar allt från djur till kändinsar och fantasi bilder. Check it out by yourshelf: www.emmadamm.blogg.se. Hon har en personlig still inom konsten, vilket är vädigt uppskattat. Jag tänkte visa några av mina egena favoriter bland alla hennes snygga teckningar.


Mary-Kate Olsen

 
Scary or sweet?                            Johnny Depp


Kiera Knightley


 
Amelia                                            Guardian angel sent from above


Rihanna

 
Fuck School                                 Life will change


Christina Aguilera 

Jag skulle bli överglycklig och jag vann. Haha, vilket jag jätte jätte gärna vill göra. Please, please. I want it soo bad. Du är grym!

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Hannipie

Nice! goodluck!

2011-02-03 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0