Burlesque - Årets snyggaste film!

Hejsan!

Igår gick jag, Kim och Hanna på bio och såg Burlesque! Vilken succé. Christina Aguilera är perfect and smoking hot. Cher är enastående. Även Cam Gigandet did a pretty damn good work. Jag tycker inte om han eller tycker han är snygg i varken Twilight eller The O.C. Men i Burlesque är han faktiskt, jag måste erkänna, riktigt snygg.

Jag tycker att Burlesque är en ny version av Coyote Ugly. Båda handlar om en tjej som flyttar för att hon vill ha en karriär inom sång, och hon börjar jobba på en dans klubb. Hennes lägenhet blir blundrad, och hon hittar en låtskrivande kille.

Även fast dom är så lika är det ändå en stor skillnad på dom, jag älsat båda filmerna. Men Burlesque är en av dom bästa filmer jag sett. Den var så vacker, välspelad och hilarious.

Den är fram för allt skit snygg, hela filmen. Kläder, danser, sånger och skådispelare. Christina är ju grymt snygg och otroligt duktig på att sjunga.


















Kommentarer
Postat av: Kim

Den var grymtbra ;D Jag tycker man ska se deen om man inte gjort de än :D

2011-02-19 @ 21:03:17
Postat av: Theres

Kim: Absolut det måste man!! Grymt bra var den! :D

2011-02-20 @ 10:05:03
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hannipie

japp man ska se den den ägde :)

2011-02-22 @ 16:18:43
Postat av: Anna

Den har jag också sett, man fick värsta kicken av den :D Tycker det är så otroligt skönt att se filmer att "slappna av till" ibland. Och som du säger, vilken show ;P Deras röster är ju amazing och danserna och kostymerna.. wowha!

2011-02-28 @ 00:19:06
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0