I heard their call, but I won't follow, 'Cause now I'm breaking up with God

Hejsan!

2011 börjar närma sig slut och vi kliver in på vårt sista år på jorden, om man tror på mayafolket, 2012. Men vilken tur att jag inte tror på dom då. Jag måste säga att 2011 verkligen har varit ett blandat år. Ett år med minnen som får mig att vilja gråta av glädje och andra som får mig att vilja gå och gömma mig i ett mörkt hörn. Jag har varit hur lycklig som helst och känt att jag ägt hela världen, och jag har varit väldigt ledsen och känt mig ensamat i världen.

Men 2011 är fyllt med minnen som jag aldrig kommer, eller vill glömma, jag har haft sjukt roligt och har nog aldrig sovit så lite som jag gjort i år. Haha, mycket har förändrats, och det mesta till det bättre. Jag har gjort så mycket roliga saker, släppt loss som aldrig förr. Jag kommer att minnas 2011 med glädje. Men jag tänkte ta och visa er bilder från mitt år. Enjoy! 

Januari

Året började väldigt bra med att jag träffade Jay Smith och fick mig en gosig kram.


Jag och Kimsan gick och såg många bra filmer på bio. T.ex. The Tourist!

Februari

Jag på började min färgning mot rötthår!


Jag fixade en tacofest åt min far på hans födelsedag.


Kim och Hanna förgyllde som vanligt mina skoldagar!

Mars

Jag tillbringade många sköna dagar bland den gnistrande snön.


Denna sköna dam älskar jag med hela mitt hjärta och hon fortsätter att charma min vardag.

April

En av alla dagar jag och Hannipie gick på stan.


Sedan såklart årets höjdpunkt, United States of America!

Maj

Pirates of the Caribbean premiären.

Juni

Jag gick ur nian och sa hejdå till Vibacke och dess underbara minnen.


Då fick man även säga hejdå till några underbara vänner. Men som tur är så går både Oscar och Thomas på min nya skolan, så jag träffar dom ofta iallfall.

Juli

Sundsvalls gatufest - Fyra dagar fyllda med det som gör livet roligt.
På bilden kramar jag Kristofer som är sångaren i Melody Club.


Jag tog farväl av Harry Potter och klädde ut mig. Kändes perfekt att ha dom kläderna på premiären, kände mig som en elev på Hogwarts! Haha.


Hade en fantastisk semester med släkten i Åre och Norge.

Augusti

Jag hade många helt fantastiska kvällar med mina underbaraste kompisar, denna kväll var en kall kväll på stranden med engångsgrill, trevliga vänner och en hel jävla massa prat! 

September

Min familj är extremt viktig för mig och jag har haft många fina dagar med dom.

Oktober

Simon är festernas kung! Hans jacuzzi-fester är the best. Den jacuzzin har hört många saker som måste stanna där.
 
November

Jag började gymnasiet och fick nya kompisar, här med Rebecca och Lina!


Hade en freakin' crazy night då jag riktigt fick freaka ut på TwiDAY!

December

Sen självklart bästa tiden på året. Juletiden.

Idag avslutade jag 2011 med mina dö fränaste vänner Alicia, Ewa, Kajsa och Linn. Helt underbar kväll. Flickor jag säger bara: MURDER! Det känns verkligen som ett bra avslut på året. Jag känner mig redo för förändringarna och utmaningarna som kommer 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0