" I want you for christmas, your one of my wishes "

Hejsan!

23 December. Dagen före julafton och jag har faktiskt mycket julstämning. Jill sjunger "I want you for christmas, your one of my wishes", jag har bakat och lagat mat hela dagen. Uppesittarkvällen börjar om en och en halv timme. (Låter som om jag är 108 år gammal) Julen är verkligen här. Snön håller dock på att försvinna för att det är plus grader.. Men wtf, jag kan inte göra något åt det. Mitt december i bilder:







**!! Mitt internet slutar jämt fungera när jag ska lägga upp bilder på bloggen. Det står att webbsidan inte kan visas när man ska ladda upp bilden, men allting annat fungerar. Någon som vet vad felet är? Jag har mobilt bredband.  


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

God jul Tessan Prinsessan!

2011-12-23 @ 22:35:10
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0