" Men det känns att det finns, När jag blundar och minns "

Hey!

22 December. Fuck ***! Tack nu har jag sagt det. Skolan är över för iår, jag tror att det är många som håller med mig om att det är jävligt slönt att säga det. Själva avslutet på skolan skulle inte kunna bli bättre, en bra start på lovet. Nu ska min mor ha "halv åtta hos mig", så nu är det dags att jag fixar mina menyer tills att jag ska ha.

PS. Min älskade vän Alicia Kvist fyller år idag. Hon förtjänar ett stort GRATTIS! Hayley, jag saknar dig verkligen. Jag tycker det är hemskt att man inte hinner träffas.

Ett stort grattis till Hayley, hon leve hipp hipp hurra hurra hurra HURRA!  



2 dagar kvar till julafton!





Kommentarer
Postat av: alicia :D

tack så himla mycket tessan :D vi ses imorgon!! kram :D <3

2011-12-29 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0