My trip to USA - Do you remember?

Hey!

Kommer ni ihåg min earthshaking, groundbreaking and mindblowing trip to United States of America? I do! Jag vet att mina kompisar är sick and tierd av att höra om min USA-resa men jag kan inte sluta prata om den. Den var helt fucking amazing. De kommer aldrig att förstå för de var inte med.

Jag och systra mi satt nyss och kollade igenom våra USA saker. Flygbiljetter, kvitton och kartor. NOSTALGI! Nu ska jag visa er några bilder från min resa som jag aldrig visat förut.


Det här är den allra först bilden jag tog i New York. Utanför flygpltsen medan vi väntade påvår taxi. Jag var så sjukt hyper när vi åkte med taxin till Manhattan. Vi alla satt och kollade på varje lite detalj som fanns. Underbart!


Times Square.


Nicklas och Sofia medans vi väntade på flyget till Nashville.

Fuck. Nu slutade mitt internet att fungera, så jag kan inte lägga upp fler bilder. Aja, jag lägger upp fler bilder sen. Jag hoppas att alla någon gång kommer att få åka till USA, för det är verkligen helt otroligt. Så jävla värt att åka dit. Det är det bästa jag någonsin upplevt och jag har faktsikt upplevt mycket när det kommer till semestrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0