" Du och jag och jul är som alla rätt, imorgon går tåget och jag har biljett "

Hi!

2:a December. Jag måste bara berätta att idag hade jag den typ bästa skoldagen sedan skolan börja. Frisörerna kom ner till vår salong så fick vi massera och ge dom manikyr och sedan fick dom styla vårt hår. Det var verkligen sinnessjukt roligt. Det var längesedan jag skrattade med sån glädje. Lovely!





Det är min älskade vän Olivia - www.oliviaengstrand.blogg.se - som tog dessa 50's rockabilly bilder på mig i vintras/våras.  


Kommentarer
Postat av: Celinas New York

Hej!



Jag är en modestudent i New York som kommit på den brillianta iden att förse Sverige med moderiktiga julklappar!



Just nu säljer jag dessa limited edition ringar från MARC BY MARC JACOBS.



Dom går fort och såklart är det först till kvarn!



JULKLAPP+ PRESENT + TILL DIG SJÄLV



Kolla in ringarna i inlägget här: http://celinas.se/2011/december/vanliga-fredagspysslet-1202.html



Ha en trevlig helg!

2011-12-03 @ 18:42:48
URL: http://celinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0