The summer is over.

Hejsan!

Sommaren är över, skolan börjar. Man lägger till ett extra täcke i sängen, byter ut sena kvällar mot läxor, kvällarna blir mörkare och kvällarna tidigare. Men det känns ganska okej. Ny klass, ny skola, ny linje, samma intressen. Jag tror att det blir ganska coolt.

Känns dock lite jobbigt. Oftast brukar man känna att sommaren är över, men det känns inte så i år. Jag kan inte fatta att jag är i skolan om tolv timmar. Anyway, jag ska kolla klart på Scream 4 sen blir det att försöka sova om jag ska orka med skolan.


BFFAE - Hanni and Me

See U later with pictures from my summer!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sommar 2011 i vårat hjärta BFFAE

2011-08-23 @ 17:10:33
Postat av: Simon

HETA TJEJER!

2011-08-23 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0