My trip to USA - "Baby, I'm from New York" (Part lll)

Hey!

Nu kommer lite USA pictures! I have no time to write, orkar inte heller. Men jag berättar lite under varje bild.


Photo 1: Not much to say.. It's a bird!


Photo 2: Statue of Liberty!


Photo 3: Wow, that's one hell of a photo! ;) Haha. Have nothing to say about that one.



Photo 4: Ground Zero, inte riktigt vad jag tänkt mig..  Skyskrapan dom bygger heter typ freedom tower eller nått liknande :P


Photo 5: Jag väl medveten om att denna bild är stökig och jätte ful, hemsk och fruktansvärd. Men det är faktiskt Broklyn Brigde ni ser, den bro där Miranda och Steve möter upp varandra i sex and the city (movie) när den där söta kyssen sker. God so sweet :')


Photo 6: You see! I'm eating a slice of pizza, like they do in all movies!


Photo 7: Clysler Building. It was beautiful in the dark


Photo 8: Denna bild är inte heller något att skryta om, men det blev ingen bättre :)
Det är iallafall Manhattan ni ser här, på långt avstånd. jag befannmig i Broklyn.


Photo 9: En av grindarna in till Cental Park.


Photo 10: Min favorit bild från resan! Sofia och Sandra i Central Park


Photo 11: Min bror och hans flickvän sofia vid en av cental parks alla sjöar


Jag åkar inte mer nu, ska upp och duscha om 5 och en halv timme. Det får fasiken bli ett fjärde New York inlägg... Ledsen, man jag lovar att jag har inte ens tagit en tredjedel så mycket i dom andra städerna :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Härligt! men du , på sista bilden, är det "the boathous" i bakgrunden? den som är med i bröllopsduellen eller vilken film det nu var?:p

2011-04-21 @ 14:14:13
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

house*

2011-04-21 @ 14:15:05
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Vi hade kul, kul, kul!

Snygga bilder du tagit.

2011-04-23 @ 22:43:07
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0