Day 3 - Min Största Dröm

Hey!

Många drömmer om det perfekta jobbet, pengar eller en resa till USA (Där jag är just nu, Hanna publicerar). Men inte jag. Eller ett jobb är en del av det.

Jag ska jobba som stylelist och Make-Up artist, så att jag kan styla Billie Joe, när Green Day kommer på turné hit till Sverige. Senare ska jag gå på deras konsert och jag ska skrika, hoppa och sjunga. Jag skulle känna en lycka som är obeskrivlig. Jag ska sen stå på scenen och sjunga Last night on earth med Billie, fast jag ska sjunga varje ord till han. Jag ska avsluta det hela med att kyssa han.

Bli nu inte rädda, men det är faktiskt sanningen. Det är min absolut största dröm!

 

Vad är eran största dröm? Berätta gärna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0