Day 2 - My family

Hey!

Min familj består av daddi Per, mammi Sussi, Big brother Nicklas och Big Sister Sandra.

Min pappa är väldigt tjurig, men helt underbar. Han har den bästa humorn. Jag ser även ut som en yngre tjej varation av han, vi är jättelika. Min mamma är vädigt liten och söt, jätte snäll och tjatig. Min broder är köng, oxh stört skön. Min syster och jag har jävligt kul ihop. Hon är underbar, omtänksam men vissa gånger otroligt irreterande.

Ni ska inte tro att jag tycker illa om min familj nu eftersom att jag skrev dumma saker om då också. Men det är ju så vi alla är, alla har bra och dåliga sidor. Jag älskar er alla iallafall!



Pappa Per och Mamma Sussi



Syster Sandra

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv. tusen tack för dina otroligt fina ord!! åh vad glad jag blev av den kommentar! Hoppas du får en superfin helg :D Kraam!!

2011-04-08 @ 22:04:26
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0