Day 1 - Me, Myshelf and I


Hi!

Jag är i USA nu, man jag har fixat så att Hanna publicerar några inlägg. Jag ska göre en sådär list grej, så får ni lära er lite om mig. Som sagt, Day 1 - Om mig.





Jag, Theres Engberg, är en 15, snart 16 årig, punk/rock tjej som är kär i 50-talet. Jag är ett galet stort fan av Green Day, men älskar även 50-tals bandet the Baseballs. Mina kompisar anser att jag är killgalen, totalt freaky och lite (väldigt) skum. Jag är helt beroende av allt som har med filmer att göra. Regissörer, awards och allt! Gå på bio är min störta hobby. Annars älskar jag att rita och dansa bugg! Jag brukar även stå modell för olika personer, oftast min syrra.

English, is my passion, so I'm i heaven now, and I talk English all the time. I have actully started think in English, it's kind of weird. Jag älskar fashion, kändis skvaller och googla snygga killkändisars namn. Jag är en typisk sådär tjej som är uppdaterad när det gäller det senate skvallert. Men under allt det där ytliga, märkte att det lät som att jag är väldigt ytlig, och girly är jag faktiskt en riktig bonjänta, jag bor på en bondgård, och manlig, sounds freaky yes I know, men jag är not the kind of girl you think of when you see me.

Enough of me. Tell me about you.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Himla fin bild och hoppas du har det bra på andra sidan jorden :)

Sv: Tack tack.

2011-04-05 @ 21:02:10
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Olivia

Älsklingsgumman, hoppas du har det bäst! längtar tills du kommer hem<3

2011-04-08 @ 19:38:43
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0