2 days left

Hallo!

Jag börjar bli freakt out. Mina oh my god börjar komma oftare. Nu ska jag göra mig i ordninga inför min sista skoldag innan jag drar till USA! Oh my god! Jag avslutar dagen med ett utveckings samtal. Sen drar jag hem till kim så ska hon fixa naglarna inför resan. Fixade till ögonbrynen igår med hjälp av lite färg och packade klart. Shit, imorgon kommer mormor och Ivar, morfar och en hel del andra på en sista middag. Shit vi åker verkligen snart, jag har väntat i 5 månader. Det låter säkert som om jag ska vara borta länge, så som jag pratar om sista middagar, men det är bara två veckor. Fast två veckor i USA är stort för mig!

See u later!


Kommentarer
Postat av: Hanni

gonna miss u, so fucking jealous! :D <3

2011-04-02 @ 10:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0